Tim Meuleman

Director | C2B, Partner | LevelUp Group

Tim Meuleman (1986) is director van creative contentbureau C2B en partner bij de LevelUp Group.

Dagelijks maakt het C2B-team content worth sharing. Content die opvalt en hun klanten een unieke branding geeft. Voor klanten als New York Pizza, MultiCopy, Rijksmuseum, Pensioenfonds Zorg en Welzijn, Kanzi en Beemster.

C2B is bij de Grand Prix Content Marketing Awards in 2022 verkozen tot ‘Bureau van het Jaar’.

[nieuws]   ‘Twistappels breekt met de huidige podcastwetten’

Twistappels – een meeslepend podcastmysterie van Kanzi appels

Parallelronde 3: 14:40 - 15:10

Twistappels is een vernieuwende podcast-serie. Enerzijds is het een van de eerste fictieve mysterie-podcasts, geïnitieerd door een merk. Anderzijds breekt het de huidige podcast-wetten met afleveringen van zo’n 5 minuten, de tijd waarin je een appel eet.

Deze aanpak sloeg in: de podcast kwam in de eerste maand direct in de Podcast top 40 binnen. Tien maanden later heeft Twistappels nog steeds een top 3 notering in de categorie fictie binnen Apple Podcasts.

Tim Meuleman en Esther van Ierlant nemen je mee achter de schermen bij de totstandkoming van deze unieke campagne. Waarbij antwoorden worden gegeven op vragen als hoe de ontwikkeling werd aangepakt, wat er er mis ging en wat de belangrijkste learnings zijn.