‘Een goed gematchte podcast koppelt in het brein van de ontvanger merknaam aan onderwerp of domein’
19 oktober 2022Daniel Sillem en Adrian Vrijhoef zijn sound creatives bij en oprichters van Kloaq audio design. Samen verzorgen zij een van de presentaties tijdens ‘The Dutch Podcast Conference’ op dinsdag 1 november in B Building, Amsterdam. Een korte kennismaking.
Waarvoor leent een podcast zich bij uitstek in zakelijke communicatie?
Omdat het de ‘advertenties’ zijn waar mensen echt naar willen luisteren.
Welke drie podcasts luisteren jullie zelf?
The Midnight Miracle, Song Exploder en de Podcastpsycholoog
Kunnen jullie een tip van de sluier oplichten met betrekking tot jullie verhaal op het congres?
Audiodesign in een podcast voegt een extra dimensie toe en zorgt ervoor dat de luisteraar emotioneel betrokken raakt bij het (merk)verhaal. Wij duiken de diepte in met een toelichting op het ontwerp van onder meer de awardwinnende podcasts Below the radar, above yourself van het Korps Commandotroepen en Vallen en opstaan, de podcast voor ondernemers en door ondernemers.
Bron: MarketingTribune